:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

221 ام

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ق.ظ

چقدر متولد اردیبهشت داریم :)

دیروز تولد شهرزاد بود عمو زاده گرام :)

علاوه بر میلاد حضرت مهدی (عج) تولد ایلیا هم هست مصادف شده تولدش با نیمه شعبان :)

باید یه کادو بهش بدم :*

الان دلم یه چیزی میخواد که نباید بخواد

یه کاری دوست دارم بکنم که نباید بکنم

و اینکه دلم میخواد اردیبهشت زودتر تموم بشه بره


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۸
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">