:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

224 ام

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ب.ظ

یه توک پا رفتم وبلاگ های برتر سال 96 رو نگاه کنم و کمی وب گردی

بعضی هاشو که تو لیست دوستان هستن و سر میزنم بهشون

دو تا وبلاگ جدید سر زدم دیدم اووووه ! خدایی من ادمش نیستم اصلا حس و حوصله وب گردی ندارم

هیچ وقت تو این مدت بلاگر بودن نداشتم  ، به خودم گفتم ولمون کن عامو و صفحه ی مورد نظر رو ترک کردم

به اون دسته از عزیزان وب گرد خسته نباشید و خدا قوت میگم انصافا دمتون گرم، خیلی با حوصله اید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۸
...

نظرات  (۱)

قربون تو
پاسخ:
خخخخ!
خدا قوت دلاور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">