:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

237 ام

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۰۷ ب.ظ

به زن عمو میگم دیروز رفتم دیدن ترنم ( نوه خاله )

* ترنم یه دختر خیلی خیلی ناز یک ساله است که تازه راه افتاده . عشق منه قربونش برم :))

من : دیروز که از سرکار برگشتم حالم خیلی بد بود دوتا قرص خوردم

 ( دیگه وقتی من دوتا قرص بخورم این یعنی چقددددددر اوضاعم وخیم بوده . خخخخخخخ ) که

 سرحال بشم برم پیش ترنم ببینمش. آخه خیلی دوستش دارم ^__^

زن عمو : تو کیو دوست نداری ؟ همه رو میبینم دوست داری . خخخخخ یه کم هم منو دوست داشته باش.


بعد به این فکر کردم که من تا چندی پیش چقدر همه رو دوست داشتم و عاشق مردم بودم

ولی حالا نه . اون ادم سابق نیستم . از کسی دلخور بشم از چشمم میوفته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶
...

نظرات  (۱)

ادما هیچ وقت به تعادل نمیرسن 
یا افراطن یا تفریط
یا همه رو دوست دارن یا زود از چشم میندازن 
پاسخ:
فکر نمیکنم بشه به طور مطلق این نظریه رو گفت
همه اینطور نیستن و اینکه ادم ها تحت تاثیر محیط قرار میگیرن. مثلا اینکه من اینطور
آدمی نبودم کسی از چشمم بیوفته. از بس باهام بد تا کردن روز و روزگار و ملت، که اون ادمی که هیچی تو دلش نبود شد آدمی که خطای کسی رو نمیبخشه دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">