:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۲۵۷ ام

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ق.ظ

چقدر خسته و کوفته ام

امروز برای جناب برادر خواستگاری کردیم .

نمیدونم جوابشون چی خواهد بود. هر چی که باشه فکر میکنم برای

من مهم نیست. کمر درد داشتم امروز. مهمون داری شاید اثر داشته

نمیدونم‌.

اینکه منتظر هیچ اتفاق تازه ای نیستی خوب نیست. همه میگن با تو 

بهمون خوش میگذره، اما چرا با هیچکس به من خوش نمیگذره؟

بخوابم

شب بخیر ساراجان:*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۷
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">