:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۲۶۸ ام

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۴۵ ق.ظ

کله سحر ۵ صبح یه خواب بد میبینی و از خواب بیدار میشی

حالت متاثر از دیدن اون خواب بد است. و دلت یکی رو میخواد این 

لحظه که کنارت باشه بغلت کنه و بگه خواب بد دیدی؟ من کنارتم

نگران نباش و با قدرت دست هاش آرومت کنه.

....

هر کاری میکنی خوابت نمیبره دوباره ... گوشیتو دست میگیری

و برخلاف عادتت  صفحه ی وبلاگ های به روز شده رو باز میکنی

اسم یکیشون توجه ات رو جلب میکنه و روی ادرس وبلاگش کلیک میکنی

وارد میشی... میخونی...میخونی ... میخونی

با خودت میگی هی! چقدر شبیه منه ، دقیقا حرفاش ، حرفای

منه، همون حرفا که من هیچوقت نزدم... همون حرفا که من هیچوقت

ننوشتم... همون حرفا که من هیچوقت نگفتم.

به خودت میای میبینی صورتت خیس از اشک شده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۷
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">