:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

295 ام

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۱۷ ق.ظ

سلاااااااااااااااام

پیام منو از لپتاپ جیگر تماشا میکنید :))

بعد از مدت های مدید روشنش کردم

میخواستم سایت دانشگاه سر بزنم ... روشن کردم و به سراغ وبلاگ های مورد علاقه ام سر زدم بعد از خیلی وقت :)

انقدر سرم گرم شد که فراموش کردم برای چی اومده بودم. خخخخ

آقاااااااااااااااااا با سر زدن و جست و جو در سامانه دانشگاه دیدم ای وااااااای ! تاریخ دفاعیات رو اینجا میزنن

بعد ما دربه در تاریخ دفاعیات بودیم.

پووووووووووووووف !

چند جلسه دفاع از دست برفت . به همین راحتی :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">