:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۳۱۰ ام

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ق.ظ

وقتی خیلی عصبانی و ناراحتی چیکار میشه کرد؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۴
...

نظرات  (۲)

۱۴ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۰ علامت سوال
واقعا هیچی...
قران بخونی...
تنها باشی‌‌‌...
قدم بزنی....
بخوابی(:
پاسخ:
ایول ماهی جان
من گزینه ۳ رو انجام دادم :)
 اهنگ پست اخرت عالی بود اهنگی که من دوستش دارم ^_^
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۳ علامت سوال
خداروشکر دوست داشتی 😀
پاسخ:
هر انچه از دل برآید بر دل نشیند 😉
مرسیییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">