:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۳۲۶ ام

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۳ ق.ظ

کتاب بادبادک باز رو بالاخره تموم کردم

کتابی فوق العاده زیبا و جذابی بود و روایت شیرین

و جذابی داشت. پیشنهاد میکنم حتما اگر نخوندید بخونیدش

انقدر برام شیرین و دلنشین بود که دلم میخواد یک بار دیگه هم بخونمش.



#کتاب_بادبادک باز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۳
...

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز
هفتاد سی اپلیکیشنی برای خرید محصولات اعتباری مثل شارژ و بسته های اینترنت است که هفتاد درصد از سود این بازار را به کاربران خود اختصاص می دهد
توی وبلاگم تمام مراحل نصب و شروع کسب درامد از طریق هفتادسی رو آموزش دادم
خوشحال میشم سربزنید
اگه تمایل به تبادل دارید بهم بگید تا لینکتون کنم
http://c7030.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">