:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۳۴۰ ام

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹ ق.ظ

خیلی وقته نمیام بنویسم

حوصلشو ندارم .. حسش نیست

چندباری اومدم که برای خودم پیش نویس کنم؛ اما بازم 

منصرف شدم و بستم اومدم بیرون. خیلی وقته که حتی وبلاگ های

دوستان هم نمیخونم.

اشتیاقی به هیچ چیز نیست. چندروزه به زور خونه دوست جونی میرم

و شب اونجا میمونم. 

اون مقاله ی مسخره هم معلوم نیست عاقبتش چی میشه علافمون کرده.

خوابم میاد...

اما دلم میخواد بیدار بمونم... چرا؟ نمیدونم!!!

دلم یه طوریه... شاید کمی گرفته. 

به زندگی ها فکر میکنم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۳
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">