:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۳۷۵ ام

جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ب.ظ

قسم به خدای پشت پرده

که اوست تنها

اوست تنها یاور همیشگی

قسم به خدای پشت پرده

که اوست مجاراتگر

اوست حسابرس

قسم به خدای پشت پرده

که اوست بی نیاز

اوست مهربان

خدایا تو میگفتی 

نحن اقرب الیه من حبل الورید

من نزدیکی تو را کم دیدم

کور بودم

کور هستم

الهی!

تو خدای پشت پرده همه هستی

پس چرا پرده های مرا در پستوها خاکستر کردی

سوزاندی

الهی!

من پشت پرده هایم هیچ چیز ندیدم

هیچ چیز نمیبینم

هرچه هست ظلمت، تاریکی، گناه، تنهایی، ترس ...

الهی!

من محتاج توام

الهی و ربی من لی غیرک

تو نباشی ... تو را نداشته باشم از هیچ هم هیچ تر میشوم

تو خدای پشت پرده های همه هستی

اما من خسته ام

خسته

قسم به خدای پشت پرده

قل هوالله احد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۷
...

نظرات  (۱)

بمونه برات.
وقت کردی بهم سر بزن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">