:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۱۹۵ ام

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۵۴ ق.ظ

وای چه گندی زدم ! :((

عصر یه پیام اومد واتساپ به شماره بود فکر کردم خانم موسوی 

همکلاسیمه. پیام تبریک عید داده بود. منم بعد از چندساعت اخر شب

جواب دادم: ممنون عزیزم سال نو شما هم پیشاپیش مبارک باشه با 

کلی قلب و گل و اینا.

الان یه حسی بهم گفت برو ببینش دوباره. رفتم چک کردم دیدم خدای من!

این که همکلاسیم نیست:(

یکی از ارباب رجوعامه آقای نمیدونم چی ... 

حالا باید بگم ببخشید اشتباهی گرفتم؟

چقدر بد شد:/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۸
...

نظرات  (۲)

بد نشده
بد نگیره صلوات خخخ
پاسخ:
الهم صل علی محمد و ال محمد 
خجالت کشیدم خیلی :/
وای همینو بگو، بد نگیره طرف
خخخ
بعید میدونم خوب گرفته باشه!
عزیزم و ... یا خدا خخخ
پاسخ:
خخخ دقیقا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">