:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

218 ام

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۰ ب.ظ

امروز بعد از چیزی حدود دوماه رفتم دانشگاه :)

جلسه دفاع  جناب دکتر شرکت کردم

چقدر دوست داشتم امروز دانشگاه بیشتر بمونم و همینطور جلسه دفاع رو تا ته مینشستم

حیف که وقت نداشتم و باید میرفتم شرکت .

جلسه دفاع بعدی 11 اریبهشت

جماعت هر کی از اینجا رد شد 11 اردیبهشت رو یادم بندازه . دمتون گرم :)


+ میلادت مبارک دختربابا 1397/02/02 . سبز باشی عزیزم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۵
...

نظرات  (۱)

دانشگاه برای من چیزی نیست جز دور شدن از هدف واقعی زندگی
هر وقت میرم اونجا محدود میشم به جبر هایی که قرار نیست به جایی منو برسونه عین بقیه ی دانشجوها
پاسخ:
اره واقعا !
اینم هست. نظام اموزشی ما جوریه که اکثر چیزهایی که اموزش میدن کاربردی نیستن
بعد میشه همونی که فارغ التحصیل ما کم سواد است. 
حقیقتا وقتی رفتم دانشگاه حس کردم دلم تنگ شده برای دانشگاه، البته بیشتر دلم میخواست در کنار شهدای گمنام ساعتی بشینم و جلسه دفاع رو تا اخر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">