:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۲۲۷ ام

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹ ق.ظ

امروز

 دوشنبه ۱۰ ام اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ساعت: ۱۱:۱۴ صبح

مکان : اتاق خودم

در حالی که از صبح زود منتظر تماس جناب رییس بودم تا طبق

قراری که دیروز گذاشت، در جایی مناسب امروز برم پیشش

و امانتیم رو ازش بگیرم. بعداز کلی انتظار چندی قبل بهش زنگ زدم

و زد زیر قرار امروز، وعده ای سر بالا داد. این هفته اگه امانتیم رو نده 

کچلش میکنم، مردک بیخود رو!

۱۰ اردیبهشت سالروز ملی خلیج همیشه فارس و 

تاسیس غرغرهای یک کودک رو تبریک میگم ^_^


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
...

نظرات  (۲)

مبارکه شیرینیش؟ 
پاسخ:

مرسی

ولی شیرینیه چی؟

اگه منظور خلیج همیشه فارس است که شیرینیش تو جیب من نیست

و نیز این وبلاگ فکستنی که شیرینی نداره .خخخ

فلذا نداریم جناب :))

آدم با فکستنیا دلشو خوش می‌کنه
مثلا زدن وبلاگ
مثلا شیرینی :))
پاسخ:
اینم حرفیه
در خدمتیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">