:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۲۳۵ ام

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۴۹ ق.ظ

خب ظاهرا هنوز بیدارم

ساعت ۱۲ اماده شدم برای خوابیدن که دوست جونی زنگ زد

گفت چرا بیحالی؟گفتم نه خوبم ( زیادم حال جسمیم خوب نبود)

پرسید میخواستی بخوابی؟ گفتم آره :)

گفت خووووووششش به حالت :/

و من بعد از گذشت ۳ ساعت هنوز بیدارم :|

خوابم نمیبره ... 

۶صبح چطور قراره بیدار بشم خدا میدونه :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۵
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">