:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۲۵۸ ام

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۳۷ ق.ظ

سر بحث چند روز پیش، پدر ازم دلخوره

حقیقتش ، برام مهم نیست؛ چون فکر میکنم بیراه هم نگفتم اما! زیاده روی کردم

میدونم!

خوابم بهم ریخته و سر دردی که این روزها همراهمه :)

دلم گرفته کله سحر

من الان باید خواب میبودم که سرحال پاشم برم سرکار

ولی دو ساعته بیدارم و کسل :/

دستمو زیر چونه ام میزارم

چشمامو میبندم و فکر میکنم

به همه چی و هیچی

روزت بخیر ساراجان:*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۸
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">