:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۲۷۴ ام

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۳ ق.ظ

الان داشتم تو واتساپ میچرخیدم دیدم لیلا دقایقی پیش

استوری گذاشته... از حرم امام رضا و کبوتر حرم و سقاخانه طلا

من با لیلا ارتباطی ندارم اما اینو که دیدم استوریش، بهش 

زیارت قبولی دادم و التماس دعا گفتم. ازم پرسید مگه

تو هم اینجایی مشهد؟ گفتم نه من خونه ام :(

گفت آخه عکس پروفایلت رو دیدم .

 ( توضیح اینکه : عکس پروفایل من چند ساله حرم امام رضاس و عوضش نکردم

بهتره بگه از همون اولی که واتساپ نصب کردم همینه.حساب کن 

چندسال میشه.) 

 وسطای گفتگو بود که یاد خواب دیشبم افتادم. خواب دیدم

مشهدم و دارم وضو میگیرم برم حرم نماز بخونم. نماز صبح بود اگه 

یادم باشه.

هوووم .. اینم از این.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۳
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">