:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۲۸۴ ام

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ق.ظ

صبح زود بعد از نماز خوابم نمیبرد

با خودم گفتم بد نیست یه فیلم ببینم ژانر ترسناک

به همین خاطر سری به روبیکا زدم و 《 قیام تاریکی 》 رو انتخاب کردم

بیشتر از سی دقیقه اش رو نتونستم ببینم؛ چون قلبم یه کوچولو درد گرفت

یاد حرف دوستی افتادم که میگفت هیجان برای قلب خوب نیست.

فیلم رو بستم و از روبیکا خارج شدم. دیگه هم حوصلم نمیکشه یه وقت

دیگه برم سراغ اون فیلم.

راستی ایهاالرئوف تبریک میگم میلاد خواهرت رو ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۴
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">