:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۲۹۷ ام

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ق.ظ

امروز چندتا کتاب خریدم

نمیدونم کی فرصت میکنم بخونمشون

اینقدر که کتاب نخونده دارم. خخخ

فعلا پسرک فلافل فروش رو در دست دارم بعد از خواندن ملت عشق :)

پسرک فلافل فروش هدیه ی دوست نازنینی است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۱
...

نظرات  (۳)

سلام و عرض خسته نباشید

سایت بسیار زیبایی دارین

اگه براتون زحمتی نیست به وبلاگ من هم سر بزنید

با تشکر از شما

http://learnhtml5.blog.ir/

پاسخ:
امیر رضااااا
باور کن دیروز اینجا بودی :))
چشم میام :)
خیلی لطف دارید
پاسخ:
وبلاگتون آموزشی و بسیار خوبه. باید وقت بزارم دوباره بشینم تمرین کنم
مطالبتون رو گسترش بدین. من تا حدودی سال گذشته برنامه نویسی و طراحی وب سایت مطالعه داشتم اما نیاز هست تقویتش کنم. وبلاگت میتونه برای من مفید واقع بشه :)
اگه ممکنه نظرتون برای تبادل لینک بگید
پاسخ:
اگر دیده باشین پست ها رمزدار هستن این یعنی نمیخوام خونده بشم
و کسی رو لینک نمیکنم چون هدفم از وبلاگ نویسی مشخصه. تبادل لینک یعنی گسترش ارتباطات، چیزی که برخلاف هدفم هست . موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">