:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۳۲۰ ام

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۳۶ ق.ظ

هنوز بیدارم

خوابم نبرد

منتظرم

و یک انتظار میتونه یک نفر رو بیدار نگه داره

پیام دادم به پیمان

گفتم من هنوز منتظرم

با تعجب پرسید واقعا؟ یعنی تا الان بیدار موندی؟

گفتم اره چون منتظر خبرت بودم.

نمیدونم سه روزه داره کوه میکنه که هنوز تمومش نکرده آیا؟!

یا شایدم یه کار دیگه دست گرفته. فکر میکنم گزینه دو درسته

گفت بگیر بخواب وگرنه فردا سرگیجه میگیریا! چقدر عجولی!

راستش این کلمه عجول تو این شرایط برام خنده دار اومد.

دیگه مگه فرصتی مونده ؟ از من لاک پشتی تر هم مگه هست!

هی میخوام بگم خدا!

بعد یادم میوفته و میگم یادته چی بهش گفتی؟ یادته گفتی

دیگه دوستت ندارم؟ یادته گفتی ... 

بزار نگم... بزار بین خودمون دوتا بمونه


+ فکر نکنم کسی از این پست چیزی سر در بیاره

ببخشید دیگه لطفا :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">