:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

324 ام

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۶ ب.ظ

سلام :)

حالتون چطوره ؟

1 - بعد از چند روز اومدم به وبلاگم یه سر بزنم ... با کلی ستاره روشن روبه رو شدم که نشون میده

وبلاگ هایی که دنبال میکنم هنوز فعال هستن و من چند روزه نخوندمشون

چندتایی رو باز کردم و جسته گریخته خوندم الباقی رو حسش نبود بخونم لذا باز نکردم و همچنان با

ستاره ای روشن در بالای پنل مدیریت وبلاگم رخ افشانی میکنند.. خخخ! بله !

 

2 - مریم جانه دلم چند روز دیگه به دنیا میاد

3 - دفاعیه هم با تمام مکافات و اتفاقات تلخش تموم شد خداروشکر

4 - یه کم نفس بکشیم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۶
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">