:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۳۳۳ ام

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ق.ظ

چقدر امشب حالم بده

دو ساعته دارم با خودم و خدا حرف میزنم و گریه میکنم

حس میکنم امشب دلم  داره میترکه.هر چقدر گریه میکنم

دلم خالی نمیشه سبک نمیشم. من چم شده امشب !


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۵
...

نظرات  (۳)

:(

امیدوارم که حالتون بهتر بشه و اتفاق های پیش روی زندگیتون.. به بخیر بگذره..
پاسخ:
ممنون . برای شما هم موفقیت روزافزون ان شاءالله
وبلاگتون عالیه 
پاسخ:
ساعت های شما قشنگ تره :/
خداااا بززرگهههه(((: توکل...بایدت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">