:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۳۷۷ ام

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۴۲ ب.ظ

چقدر الان خسته ام

صبح زود سر کار رفتم .. زودتر اومدم خونه و فقط وسایل کیفم رو خالی کردم

و فرم هام رو برداشتم رفتم دانشگاه. به همین سرعت.. روی هم

۳ دقیقه نشد... به خاطر اینکه عجله داشتم اسنپ گرفتم

راننده مذکور ظرف ۵ دقیقه رسید... سوار شدم

پراید سفید

سلام آبجی :)

به شدت تند میرفت... چنان ویراژ میداد بین ماشین ها

باوجود اینکه منم عجله داشتم اما راضی به این همه

سرعت نبودم:/

اخرای مسیر راننده گفت ببخشید آبجی من یه کم تند میرم

گفتم یه کم نه، خیلی تند میری ....

....

باقی مکالمات رو خستم نمیتونم تایپ کنم

اصلش این بود که سالم و زنده رسوند مقصد ما را.

امروز همش بدو بدو بود.

انقدررر خوابم میاد :/


.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۰
...

نظرات  (۱)

منم خوابم میاد.بزور سرپام
پاسخ:
خدا قوت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">