:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۴۱۹ ام

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۲۷ ق.ظ

پدر بهم امروز ۱۵۰ هزارتومن پول  داد. 

بهش گفتم نمیخوام خودم پول دارم. گفت باشه اینم بگیر.

*یادم نبود که نباید ازش بگیرم*

با خودم گفتم خوبه اون کیف که ازش خوشم اومد رو برم بخرم

اما یادم افتاد که مامان دوباره بهم بگه بابات بهت 

پول نداد که بری کیف بخری :(

کاش نگرفته بودم پول رو

عجب اشتباهی کردم :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۱
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">