:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۵۵۸ ام

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۹ ق.ظ

خب!

این هم یک زلزله که الان رسید.۴/۲ ریشتر!

باز کجا زلزله اومده که پس لرزه هاش رسید اینجا!

انقدر شدت داشت که قشنگ تکون داد

بخوابیم بابا ... عه!!

نمیریم صلوات.

 نیم ساعت بعد نوشت : ما که نخوابیدیم حداقل بریم نماز آیات بخونیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۷
...

نظرات  (۴)

۲۷ تیر ۹۸ ، ۲۲:۳۶ علیرضا محمدی
درود
مطالب جالبی دارید چنتاشونو خوندم
خوشحال میشم اگه من رو دنبال کنید من هم شمارو دنبال میکنم
ممنون
پاسخ:
درود :)
باید دقیق بگی چندتاشو خوندی.خخخخ !! اینا رمزداره تو چطور خوندی!!!
استاد حالا ما گفتیم میخوایم فیلم ببینیم شما چرا جدی گرفتین! خخخ
ما دنبال کسی راه نمیوفتیم شما هم دنبال ما نیا. دمت گرم

۲۸ تیر ۹۸ ، ۰۱:۳۳ علیرضا محمدی
|:
پاسخ:
:)
چندتا فیلم خوب معرفی کن امشب ببینیم 
۲۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۸ علیرضا محمدی
۲۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۸ علیرضا محمدی
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">