:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۶۷۴ ام

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ب.ظ

از برکات قطعی اینترنت اینکه، با کانال ها و شبکه های تلویزیون آشنا شدیم!

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۶
...

نظرات  (۲)

الحمدالله تلویزیونم داره هرچی فیلم طنزه رو میکنه که مردمو سرگرم کنه نریزن بیرون از دیوارا بالا برن😂

پاسخ:
خخخخ دقیقا! 
شبکه نمایش هم چیز خوبیست :)

همینطور با جستجوگر های مزخرف ایرانی ..

پاسخ:
میگه که ستاره ها شکفتن ( چه خفتن) در آسمان ابری
دلم گرفته ای دوووست
هوای گریه با من 
نمیشه درستش رو سرچ کنم یادم نیست دقیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">