:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

۷۹۸ ام

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۳ ق.ظ

الان عالی ام

حالم خیلی خوبه! خداروشکر :)

حالا علت ؟

خیلی تشنم بود چندبار رفتم آب خوردم برمیگشتم بخوابم

خوابم که نمیبرد باز تشنم میشد! قسمت دردناک ماجرا اینجاست که آب خنک نداریم

و آب گرمه، منم حسش نیست ساعت ۲ نصف شب آب خنک درست کنم!

برای بار چندم که پاشدم آب گرم :(( ! بخورم به لطف خدا یهو یادم افتاد 

نوشابه داریم. اون هم نوشابه خنک :)))

نوشابه رو نوشیدم. الان هم حالم توپه و هم خوابم گرفته

چی بهتر از این ؟؟؟ 

خدایا شکرت

دوستت دارم

شبت بخیر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۷
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">