:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

هزار و دویست و نود و نه

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۶:۰۵ ب.ظ

امروز صبح با یک گلو درد خیلی وحشتناک از خواب بیدار شدم

به حدی گلو درد دارم که انگار از درون زخم شده

چند ساعت بعد از فکر اینکه باید دکتر برم و دارو بخورم میخواستم گریه کنم.

خدایا من دارو نخورم و خوب بشم

خدایا توروخدا :(

انقدر درد میکنه که حتی نمیتونم حرف بزنم و برام مشکله‌.

میشه برام دعا کنید با دارو و دمنوش نسخه ی خودم ؛ خوب بشم؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۹
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">