:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

:) غرغرهای یک کودک

الهی و ربی من لی غیرک

بایگانی

هزار و سیصد و پنجاه و شش

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۳۷ ق.ظ

یکی از بیحوصله ترین روزهام رو سپری میکنم

دیشب اونقدر حالم گرفته و ناراحت بودم که اومدم اینجا رو باز کردم

تا بنویسم و مغزم رو خالی کنم

ولی فقط وارد شدم و چند لحظه چشمام رو بستم و بغضم رو قورت دادم و

بدون اینکه چیزی بنویسم خارج شدم.

حس بیشتر نوشتن فعلا نیست... همینا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۹
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">